Dag 3

Weeei! Jag klara de. ÄNTLIGEN. (körkortet)
Tur jag inte fick den där jävla dumma sjuka idiotiska fanskapet
till uppkörningns inspektör eller va fan han nu ville kalla sig. 
Enligt mig så var det bara en Mupp i mina ögon.
Så piss on U.
Så nu tog de 1 månad o 13 dagar tog de att bli klart.

Idag ska jag hjälpa min vän Jocke me hans bil. Liksom som han
har i projektarbete. Har ju lovat och samtidigt att jag tycker de e kul
att håll på me bilar. Och sen att man har en vän man tycker bra om
så blir de genast mkt roligare.

ha de nice så¨länge tjopptjopp

Kommentarer
Postat av: vevve

Yeeey till dig!!! Grattis..

2009-02-19 @ 16:18:21
URL: http://landemyr.blogg.se/
Postat av: Cizzi

Grattis mannen till lappen..:) Å tack för all hjälp å alla rpd ang både d ena å det andra..



Kramar!!!

2009-02-20 @ 00:12:32
URL: http://zizzi67.blogg.se/
Postat av: carina

Ett jätte stort GRATTIS till körkortet. Från jonny carina johanna

2009-02-20 @ 11:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0