Dag 4

nu e det Äntligen fredag.
Vad har man för planer för denna dag.
Inte mkt.
Ska hjälpa min svärfar idag med att skrota en panna o tank i landskrona,
Sen e det bara hem o slappa.
Va det tänkt iaf.
Men nu under dagen blir det att köra till Luddan (ludvigsborg) utanför Hörby o hälsa på gubb fan ( min far) o min älskade Faster.

Så de blir nog ett par timmar där.. hehe.

Vad har mer hänt.
Igår va jag o min lilla familj hemma hos cizzi, Thomas o Jocke en sväng.
Alltid lika nice o träffa dom.
O sen har vi då thomas som skicka ett sms med följande text.

jag säger bara Piss on u.

Och ni som läser min blogg förstår vart de kommer ifrån.
Så nu får ni alla ha det underbart.
Ha det.

Ps! Älskar min familj

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Ja just det..Piss on U..asg



Kram !!!



Har förresten lite nyheter från förvaltaren ang det ni sökte typ i tel här..Hör av oss imorgon,,antar att ni sover nu i alla fall..:)

2009-02-21 @ 00:34:50
URL: http://zizzi67.blogg.se/
Postat av: sofie

Hahaha EzzaPezza får köra i snöovädret HAHAAHHA (skoja lite hihi)

Kram

2009-02-21 @ 11:23:43
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0