Dag 5

Japp då va det sönda.
ganska skönt. hade tänkt o göra så lite som möjligt under denna dag.
Vad händer igår.
Ja igår va det full fart.
Först va vi på dop hos min sambos älskade kussin.
Sen efter de va det hem till dom o fika lite. massa folk.
Sen efter de va det raka vägen ner till Arlöv så att min o min sambos älskade son fick träffa sin Farmor, farbror o sin fluster (faster).
Där va vi ett par timmar. mkt nice.

Sen va det att köra till Hbg o hem till Fisan. gissa om jag av trött. somnade till på soffan o ja typ överallt.
eheh.
så min älskade sambo fick köra hem.

Ha en underbart sönda.

// Bredin

Kommentarer
Postat av: Farmor till lillen

Det var jätte nice att träffa er..Hoppas vi ses igen inom kort hihi..Ha nu en mys dag med din lille familj..Kram på er alla 3

2009-02-22 @ 15:01:41
Postat av: vevve

då e det du som kör överallt nu =).. Kram

2009-02-23 @ 11:02:26
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0