Den Sjuka Sjunde dagen

Tjabba kära bloggisar.
Vad ska man skriva för skojsigt idag,
Denna Torsda har varit en grym dag på jobbet.
Kom in på kontoret i morrse o fick reda på vad jag skulle göra.
O de ända jag tänkte va
- Shit! Hur fan ska jag hinna. fick värsta jobbet dvs.
På min arbetsorder stod det.
att jag skulle riva o slipa 1 stort sovrum, 2 vindfång o sen riva ett parkettgolv.
O normalt hinner man bara 2 golv per dag.

Så de va bara att packa in allt i bilen som man skulle ha med sig o kila iväg.
Så min packlista blev bara längre o längre.
hehe.
Kom halv vägs så kom jag på att jag hade glömt lite saker så de va bara att vända o se glad ut.

Så nu kommer lite onödigt vetande om min pack lista.

* 2 st slipar model Hilti
* 1 st Pullman damsugare model jätte stor
* 2 st rullar säckar
* 1st Koben (kofot för er ike allvetare)
* 1 st Ulfa skrapa model super vass
* 2 st tejprullar (röd , sneak model av silvertajp)
* 1st  Sovkvast
* 1 set filter till min halvmask
* 1 st Matdragare
* 1 uppsättning nycklar
* 1st Jourbil så jag kan ta mig fram

Detta va min onödiga lista. hehe

Men men.
När man väl kom fram så tog hela jobbet ca 4 timmar. helt sjukt.
Riva parketten tog inte mer än 20 min. Men tror jag väckte alla i området. hehe.
De smäller högt i marken när man slänger ut parkett ifrån andra våningen. ASG!!!
Sen resten av jobbet gick snabbt. o jag slappade som en gris för att dra ut på allt.
men gick de.
Naj fan heller.

Så vid 12:30 typ lämnade jag nyckarna igen o sen efter de har man bara varit inne på firman o tvättat den Mögiga Jourbilen som va svart innan man fick fatt i högtrycks tvätten o POFF så fick firman en Vit bil.
Tänk va lite vatten kan göra.
Jo Undervärk.

sen efter de har man bara sutting o kostat firman en massa pengar för inget alls.
men skadar de mig? Nopp inte ett dugg.
HEHEHE.

Sen kom man hem o fick besök av James alltid nice me fin besök.
Så de blev lite kaffe o skit snack.
Så nu kommer man att hålla kväll o mysa me min underbara familj.
Så tills nästa gång.
Ha det underbart så läses vi vid senare.

O jo just de.

Har en vän som tycker man ska värna vänner. Liksom att
man ska kunna kedja runt så man får fler läsare. Och ja varför inte
liksom de e ju rätt kul när man får fler läsare plus fler kommentarer.

Poängen är att vi ska hjälpas åt att hitta varandras bloggar! Jag vill att det ungefär ska fungera som i filmen "Skicka vidare" (eng. titel Pay it forward). Den har en jättefin story som handlar om en 12-årig pojke som kommer på att om han gör något snällt för tre andra personer så istället för att de gör något snällt tillbaka måste de skicka vidare en fin handling till ytterligare tre andra....och så fortsätter det. Tänkte att bloggkedjan kan funka lite på samma sätt....

I din blogg ska du länka till 3 st andra bloggar som du tycker är bra (helst nystartade bloggar eller bloggar som inte har hunnit bli populära). Du skriver namnet på bloggen, lite kortfattat om vem bloggaren är och vad bloggen handlar om. Därefter skriver du lite kortfattat eller t.o.m. kopiera den lilla förklaringen jag har skrivit om "Pay it forward - by bloggers" och lägger in i ett inlägg i din blogg, så att andra kan förstå vad det handlar om.  Därefter går du till bloggarna du har valt att skriva om och lämnar in en kommentar som lyder:
"Din blogg har blivit rekommenderad att läsas i min blogg genom "Pay it forward - by blggers". Läs på min blogg vad denna bloggkedja handlar om och Du har nu fått äran att föra detta vidare på samma sätt!"

Så vi kan börja med följande.

Maggstar.blogg.se : Detta e länken till min underbara sambo maggan. Hon skriver om allt möjligt. så mkt läsning.

http://joxxethedj.blogg.se/ : En underbar kille som alltid har mkt o göra. o ställer upp fören om man behöver hjälp.

http://mammafiia.blogg.se/ : En underbar tjejkompis till mig o min sambo som skriver om allt som händer i hennes vardag.

http://zizzi67.blogg.se/ : en super trevlig 2 barns mamma som med skriver om vad som händer i hennes vardag

O sist men inte minst

http://lodemai.blogg.se/ : Hannisen min älskade sambos Kusse. en tjej som skriver om att skoj som händer


Hoppas att man kan få fram derras bloggar lite mer.

Så nu får de vara nog av mig.
Ha de nice.

// Bredin

Ps! Löv Er Maggan o Djimmy. Ni e mitt allt.
Pussar


Kommentarer
Postat av: maggan

haha KNÄPPIS älskar dej me ;)

2009-02-26 @ 18:53:58
URL: http://maggstar.blogg.se/
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Naaajsiga bloggar=) den verka intressant om hon ....hmm va hette hon nu, fia nåt,,,, HAHA ja just de det va ju jag =) ASG

Ne skoja bara hihi, men de var trevliga bloggar=)

Ge mig en blinddate med James hehe

Kraam

2009-02-26 @ 20:31:09
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Hannah

Va du är söt som har med mig Ezza tihi :D

2009-03-01 @ 17:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0