Välkommen till min nya blogg!

(för text)
Hej o välkmna till min blogg.

Vad kommer jag att skriva om här.
Det e mkt mkt enkelt.
Mesta dels om mitt arbete som Sanerings tekniker, O med det menar jag allt som man kan stöta på under en arbets dag, det kan komma upp lite blider o så ifrån lite av mina arbete,
Annars kommer det även vara lite om vad jag o min lilla familj hittar på om kvällarna och helgerna.

Så jag hoppas att det kommer att vara en spännande blogg me massa galenska o dumheter.

Så jag hälsar er alla varmt välkomman.


Då släpper vi lös en galna poeten inom mig o låter mina fringrar gå loss på tangentbordet.


Då börjar vi med att datera denna bloggs födelse.

15/2-09 så föddes denna blogg.
Så jag som bloggare hälsar följande blogg addres välkommen ut i vilda vida Weben.

Http://www.Bredin.blogg.se

Dag 1.

Dagen börjar men att man öppna sina ögon o hörde ett litet pipande ljud ifrån min sons lilla säng.
Då hade de lilla undervärket vaknat till o då va klockan runt 04.48 på morgonen.
Hans pipande blev bara högre o högre o det innebär att han vill ha lite påflyllning av energi i sin lilla kropp. Så de va bara att hoppa upp ur sängen nyvaken so man va o fixa lite flytande föda till honom o byta blöja på honom.
Sen va de dax o fylla upp mat i honom o de fick snabbt som bara den.
Kan säga att de va snabbt som ett F 1 depå stopp. hehehe
Sen så somna ha igen o de kan jag lova de gjorde jag med. O innan man somnade titta ja på min underbra sambo som låg o bara mös nder sitt täcke. snacka om att man bara ville sova ännu mer då.
Jag tror att jag somande innan jag han o nudda mina kuddar i sängen.
Sen runt kl 8 va det dax igen. O ja de va sama vissa som ovanför men då tog de lite längre tid. men ja så blir de iband.

Efter all mat så la vi oss i sängen igen jag o lilleman som blev döpt igår.
Så han va jätte trött o de va jag me kan jag lova.
Men men.
tillbaka till dagen igen.
Runt en 11-12 tiden fick min älskade sambo ett sms av en mkt nära vän till henne som undra om inte vi kunde komma in till henne o fika o fira hennes dotter lite.
Så vi åkte in til dom o fika o åt lite gott. alltid uppskattat me smörgåstårta. ;)
Men vad händer annars då?
Ja kära läsare inte mkt. får se vad kvällen utvissar sig till.
Kan bli allt ifrån en hemma kväll till äventyr.

Men tills i morgon ha en underbar dag.

Mvh// Ezza Bredin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0