Ännu en dag snart av klarad

God kväller kära läsare.
Nu sitter man här igen o plonkar på tangenterna.
Vad ska man skriva om idag.

Har som sagt Jouren denna veckan eller ja ifrån månda till månda morgon nästa vecka.
Så man vet aldirg när man ska iväg. kan som sagt vara allt ifrån kl 16 till 07.00
så de e spännande eller inte.

dagen i stora drag.
Kom in på jobbet o så fanns de inte så mkt o göra. utan jag fick äran att " Strippa av " vår avdankade Mercedes Vito.
O men de menas att jag har tagit bort alla dekaler ifrån bilen,
o de tog ca 4 timmar.
AS Drygt.
Annars har man bara fixat lite saker till Jour bilen så man kan lasta o lossa allt i den snabbare.
plus att man har allt på plats.
så de e skönt att de e av klarat.

Men Men nu e man iaf hemma o tar de lungt.

men nu får de räcka för dagen.
Men alla som läser får gärna skriva en komentar eller så.
så man vet att de man skriver e uppskattat.

// Bredin


Ps! Älskar Maggan o Djimmy jätte mkt ni e mitt allt

Kommentarer
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Jag kommenterar=)

Låter ju som en kul dag haha

Kram fia

2009-03-05 @ 20:00:00
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0