Long time No See

Japp de va ett tag sen man kladda ner ett par rader nu.
Har haft en massa som har gjort att man inte har hunnit med att skriva blogg.
Men nu e det iaf Lörda morgon o man e vaken o allt.

Så vad ska man skriva för skoj nu.
-Oj oj oj va de har hänt mkt sen sist.

Vi kan ju börja med att jag o min underbara familj ska flytta nu i veckan som kommer.
Super skönt.
Vi har fått ett super erbjudande som vi inte kunde motstå.
En Stor o rymlig 3:a på över 80 Kvm i gunnarstorp.
Vi va o kolla på den o ja vi föll direkt för den.
Men kan inte klaga det e stora öppna ytor över allt. Precis som man vill ha det. o sen e det ett plus att de e genom gående parkett i alla rum utom ett o det innebär att de inte e en massa trösklar som e iväg för lille Djimmy när han nu springer rundor i sin gåstol.

Så vi skrev på kontraktet nu i måndas o sen har de varit en massa fixande med el m.m
Så nu e allt klart. superskönt.
O allt kommer att vara inkopplat till i början av april så de e underbart.

Annars har man mest jobbat röven av sig.

allt för att man ska kunna göra en massa inköp till nya lägenheten.

hehe

Nä men just de.

Jag får inte glömma o hälsa till familjen Jönsson.

" Mamma " Cizzi gör helt underbart goda bakverk, ler.
Mumma..

Men nä nu ska ja titta till min kära son som har sprungit iväg me sin gåstol. tror han har parkerat sig framför tv. hehe. ni vet tecknat.


Men ha de super alla.

Ps! MIn familj betyder allt för mig. Älskar er Maggan o djimmy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0